Szűcs István aláírás és logó

Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezető

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a „szucsistvan.hu” weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül meghirdetett online és személyes, tréningekre, konzultációra, tanácsadásra és egyéb foglalkozásokra (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) történő jelentkezésre és az azokon történő részvételre vonatkozóan létrejött szerződésekre, irányadó általános szerződési feltételeket tartalmazza.

Fontos tudnivaló: a mentálhigiéniás szakember nem orvos, pszichoterápiát nem végez, diagnózist nem állít fel, nem gyógyít, hanem különböző eszközökkel segíti, támogatja a hozzá forduló lelki folyamataiban elakadt, egyébként egészséges embereket lelki egyensúlyuk visszanyerésében.

Ügyfél fogalma: a weboldalon keresztül Szolgáltatást igénybe vevő vagy vásárlást lebonyolító személy. Magánszemély ügyfél esetén a szolgáltatás igénybevételének feltétele a betöltött 18. életév.

A Szolgáltatást nyújtó neve és adatai (a továbbiakban: Szolgáltató):

Szűcs István (a továbbiakban: “Szolgáltató”)
Székhely: 1161 Budapest, Rákospalotai határ út 31. 3. emelet 6. ajtó
Email: iszucs@szucsistvan.hu
Weblap: www.szucsistvan.hu
Adószáma: 49382532-1-42

A Szolgáltatásra történő jelentkezéssel illetve Vásárlás megkezdésével Ügyfél kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et megértette, a benne foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben jogszabály vagy az ÁSZF nem ír elő papír alapú írásbeli kommunikációt, úgy felek elfogadják az e-mail üzenetet írásbelinek.

A Felek között a Szolgáltatáson történő részvételre vonatkozó szerződés a jelentkezés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre. A jelentkezés során megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag Ügyfél felel. Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely Ügyfél által megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel.

2. A megvásárolható szolgáltatások köre

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a honlapon előre meghatározott díj ellenében megvásárolható:

  1. Mentálhigiénés konzultáció (offline és online);
  2. Life Coach konzultáció (offline és online) 

 (a továbbiakban együtt: Szolgáltatások).

A Szolgáltatások gyakorlati lebonyolítása személyesen vagy online a Zoom program használatával, előre meghatározottan történik. A Zoom program beszerzéséről, használatáról arra való regisztrációjáról a Szolgáltatásokat igénybe vevő (a továbbiakban: Vevő) köteles gondoskodni. A Vevő ezen tevékenységeinek elmulasztásából fakadó hátrányaiért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. A Zoom program használatával összefüggésben a Vevőnél felmerülő problémákért (pl.: hívást nem veszi fel, nem elérhető, nincs kapcsolata stb.) a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal, az ilyen típusú problémák esetében, a már megfizetett szolgáltatási díjakat a Szolgáltató nem téríti vissza.

A Vevő sikeres megrendelését követően a megrendelt Szolgáltatás esedékességét megelőző legalább 48 órával a megadott elérhetőségére a Szolgáltató megküldi a konzultáción való részvételhez szükséges hozzáféréseket. A Zoom és a Google Meet program használatával összefüggésben létrejövő jogviszonyokért, valamint az azokból fakadó jogokért és kötelezettségekért a Zoom program és a Google Meet program ,,üzemeltetője a felelős. Bővebb információ a Zoom és a Google Meet programról itt olvasható: www.zoom.us.; https://support.google.com/meet/answer/9302870?hl=hu&co=GENIE.Platform%3DDesktop ,

3. Jelentkezés Szolgáltatás igénybevételére

Ügyfél a Weboldalon meghirdetett Szolgáltatásokkal kapcsolatos részletes információt az adott Szolgáltatásra vonatkozó aloldalon érheti el.

A Szolgáltatások részvételi díja változtatásának a jogát Szolgáltató fenntartja. A módosítás nem érinti azon Szolgáltatás részvételi díját, amelyekre vonatkozóan Ügyfél a jelentkezését már korábban elküldte. Amennyiben a Weboldalon Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás, nyilvánvalóan téves ár kerül feltüntetésre, Szolgáltató felajánlja a helyes áron történő részvételt, amelynek ismeretében Ügyfél vásárlási szándékától elállhat.

Ügyfél a szolgáltatásokra a iszucs@szucsistvan.hu email címen is tud jelentkezni. Emailes jelentkezés folyamán az Ügyfélnek meg kell adnia a következő adatait: teljes név, e-mail cím, számlázási név, számlázási cím, jogi személy esetén adószám. Ügyfél a jelentkezés elküldésével elfogadja a jelen ÁSZF és a Weboldalról elérhető Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését.

Amennyiben Ügyfél és a Szolgáltatáson résztvevő, ill. azt igénybe vevő személye különböző, úgy Ügyfél ezt Szolgáltató felé jelezni köteles. Ügyfél minden esetben a Szolgáltatáson ténylegesen részt vevő adatait is köteles megadni. Ebben az esetben a Szolgáltatáson ténylegesen részt vevő személy adatai megadásával, illetőleg a Szolgáltatás igénybevételével, ráutaló magatartással jön létre a szerződés a szolgáltatás tényleges résztvevője és a Szolgáltató között.

4. A fizetési feltételek, a számlázás

Szolgáltató a jelentkezés beérkezését követően, de legkésőbb 5 munkanapon belül visszaigazolást küld a jelentkezés során megadott e-mail címre. 

Szolgáltatás esetén az elszámolás óradíjban történik, annak megfizetése az egyes alkalmakkor személyesen, készpénzben, vagy utólagos átutalással lehetséges a megküldött elektromos számla ellenében. Készpénzfizetés esetén az e-számla 2 munkanapon belül kerül megküldésre. A Szolgáltatás időpontjának lemondási határideje legkésőbb a Szolgáltatás előtti nap, amennyiben Ügyfél ezt elmulasztja, úgy Szolgáltató jogosult 1 órányi konzultációs díjat kiszámlázni. Az egyéni Szolgáltatás részleteit a honlapnak az egyes Szolgáltatásokhoz kapcsolódó aloldalai tartalmazzák.

5. A Felek jogai és kötelezettségei

Ügyfélnek (ill. Résztvevőnek) jogában áll a Szolgáltatás jellegétől függően a Szolgáltatáson személyesen vagy online formában részt venni és az esetlegesen kiadott anyagokat, olvasmányokat saját célra felhasználni. A Szolgáltatás anyagát a Szolgáltató a Szolgáltatás ideje alatt kizárólag a résztvevők számára bocsátja rendelkezésére.

Szolgáltató a Szolgáltatás folyamán fenntartja magának a moderálás jogát. A Szolgáltatáson részt vevő nem tanúsíthat olyan magatartást még hozzászólások formájában sem, amely a Szolgáltatás többi résztvevőjét, oktatóit, illetve a Szolgáltató jogait vagy jogos érdekeit sérti.

Szolgáltató megtagadhatja a részvételt attól az Ügyféltől, akinek a részvételi díjának előlege a Szolgáltatás indulását megelőző napon még nem érkezett meg Szolgáltató bankszámlájára.

Szolgáltatónak jogában áll a Szolgáltatási alkalmat törölni, amennyiben a résztvevők száma nem éri el a minimális létszámot vagy ha a Szolgáltató a Szolgáltatás megtartásában akadályoztatásra kerül (pl. betegség) vagy egyéb vis major esemény bekövetkezése esetén. Szolgáltató vállalja, hogy ilyen esetben az Ügyfeleket a lehető leghamarabb értesíti a Szolgáltatás elmaradásáról és a Szolgáltatás részvételi díjelőlegét maradéktalanul visszautalja az értesítés napjától számított 8 napon belül.

Szolgáltató jogosult a Szolgáltatásban résztvevőt a Szolgáltatásban való részvételből kizárni, amennyiben magatartása a Szolgáltatást, a Szolgáltatót, vagy a Szolgáltatás többi résztvevőjét súlyosan vagy ismételten megzavarja, és ezzel akadályozza a Szolgáltatást. A Szolgáltatásból az ÁSZF szerinti bármely kizárás esetén a Szolgáltatás díja nem jár vissza.

Amennyiben igazolt módon Szolgáltató mulasztásából nem valósul meg a szerződésben megfogalmazott Szolgáltatási tevékenység, Szolgáltató köteles a Szolgáltatási díjat egy összegben 8 munkanapon belül Ügyfél részére visszafizetni.

Ügyfél köteles az adott Szolgáltatás előre meghatározott időpontjait nyilvántartani, valamint Ügyfél tudomásul veszi, hogy az adott Szolgáltatásnál megadott, valós idejű időpontok későbbi pótlására nincs lehetőség.

6. Adatvédelem

Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli és azokat kizárólag a Weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott célokra használja fel. Ügyfél a Szolgáltatásra történő jelentkezéssel, illetve egyéb Résztvevő adatai megadásával hozzájárulást ad személyes adatainak az Adatkezelési tájékoztató szerinti kezeléséhez.

7. Szerzői jog

A Szolgáltatás keretében kiadott, az Ügyfél részére átadott online anyagok, kiadványok, prezentációk, videók, hanganyagok és azok minden egyes összetevője (a továbbiakban: „Szellemi alkotás”) szerzői jogi védelem alá esik, amelynek jogosultja a Szolgáltató. A Szolgáltató a Szellemi alkotások bármilyen módszerrel, technikával történő rögzítésével, másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot fenntartja.

8. Panaszkezelés

Ügyfél a Weboldallal, a Weboldalon meghirdetett Szolgáltatásokkal, elküldött jelentkezéseivel kapcsolatos kérdése, észrevétele esetén a Szolgáltatóhoz fordulhat levélben, vagy telefonon.

Ügyfélnek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban lehetősége van panasz benyújtására elektronikus úton. A beérkezett panaszokat 15 napon belül elbíráljuk és az Ügyfél által megadott elérhetőségen az Ügyfelet írásban értesítjük az eredményről.

Amennyiben a Szolgáltató és Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, úgy Ügyfél a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulhat, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Ügyfél számára:
Panasztétel ill. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Bírósági eljárás kezdeményezése.

A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék.

9. Záró rendelkezések

Szolgáltató megtesz minden elvárható intézkedést a Weboldal biztonságos üzemeltetése érdekében, azonban ezen felül semmiféle garanciát nem vállal a Weboldal biztonságáért, megszakítás nélküli működéséért. Szolgáltató a Weboldal használatával összefüggésben javasolja, hogy Ügyfél tegye meg a szükséges óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a hatályos magyar jogszabályok, különösen a PTK rendelkezései az irányadóak.

A jelen ÁSZF határozatlan időre szól, hatálybalépést követően módosításig, illetve visszavonásig hatályos. Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani, a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel lép hatályba.

Budapest, 2024.03.05.